ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Jak mi můžete pomoci s komunikací s mým stávajícím dodavatelem energií?

Naši zaměstnanci mají dlouholeté zkušenosti a velice dobře se orientují v problematice komunikace s dodavately energií. Znají všechny zavedené procesy a díky tomu vědí, jakým způsobem správně komunikovat.

Jak často mohu využívat konzultace ohledně jednoho odběrného místa?

Konzultace můžete využít kdykoliv a to celkem 6krát v období 12 měsíců v rámci jednoho odběrného místa.

Rád bych čerpal(a) dotace v rámci obnovitelných zdrojů a úspory tepla, ale nevím, na jaké mám nárok.

Naše dotační oddělení Vám na všechny dotazy ohledně nároku a čerpání dotačních programů odpoví a doporučí vhodné řešení.

Jak mi můžete pomoci s výběrem vhodného dodavatele energie?

Monitorujeme aktuální nabídky všech zásadních dodavatelů a díky tomu jsme schopni vyhodnotit Vaši situaci a doporučit ideální řešení.

Přišlo mi vyúčtování od stávajícího dodavatele a nerozumím mu. Co mám dělat?

Zaregistruj se u nás přes klientský portál a my ti vše vysvětlíme.

Proč bych měl(a) volit nezávislé poradenství o energiích místo přímého jednání s dodavateli?

Naše služby jsou nezávislé, protože nejsou spojené s provizemi ze zákazníků při přechodu k jinému dodavateli energií. Díky tomu a naší 15 leté zkušenosti se lépe orientujeme v aktuálních nabídkách většiny dodavatelů a můžeme pro Vás zvolit to nejlepší řešení.

Zvažuji realizaci fotovoltaické elektrárny, ale nevím jakého správného dodavatele zvolit.

Na základě 5 leté zkušenosti v oblasti obnovitelných zdrojů Vám dokážeme doporučit prověřené dodavatele, případně správně vyhodnotit předložené nabídky.